51 jaar geleden zette de Zwitserse onderneming Geberit haar eerste stappen op de Belgische markt, het begin van een groot succesverhaal. Door voortdurend innovatieve producten van hoge kwaliteit en met een uitstekende reputatie te ontwikkelen, is de onderneming uitgegroeid tot marktleider in de wereld van sanitaire producten. Geberit rust niet op zijn lauweren, maar kijkt naar de toekomst en steeds meer naar de eindgebruiker. In deze context opende Geberit officieel zijn nieuwe gebouw in het Brixius Business Park in Meise.
De B2B-markt is altijd de kernactiviteit van Geberit geweest. Vandaag de dag worden de producten van deze specialist in sanitaire oplossingen voornamelijk verborgen achter de muur van elke badkamer, geïnstalleerd door een vakman. Maar de laatste jaren heeft Geberit zijn aanwezigheid op de B2C-markt ook versterkt door zich te richten op het zichtbare deel van de badkamer, zoals douches, wastafels en meubels. De recente verhuizing naar een nieuw gebouw in Meise maakt deel uit van deze nieuwe aanpak.
Ontwerpen, plannen en testen
De badkamerkeramiek en -meubels, inloopdouches en zoveel meer worden nu gepresenteerd in het B2C-showroomgedeelte van het gebouw dat langs de A12 ligt. Op afspraak kunnen eindconsumenten een bezoek boeken om zich te laten inspireren door de nieuwste sanitaire technologie en waardevol advies te krijgen over het plannen van hun badkamer.
Zij zullen ook de gelegenheid krijgen om de Geberit AquaClean douche-wc in privésfeer te testen. Zo huist in het nieuwe Geberit gebouw namelijk een heus Geberit AquaClean experience center waar de douche-wc centraal staat. Dit is een productcategorie waarin Geberit sterk gelooft en waarvoor het bedrijf in België een enorm groeipotentieel ziet in de komende jaren. In deze designruimte kunt u in alle rust en privacy de reiniging met water ervaren en de verschillende toestellen van het gamma uittesten.