Inspirerend panelgesprek : de Guest Journey

Op de tweede dag van Horeca Expo organiseerde Hotel Business een panelgesprek met als thema: De Guest Journey: sleutel tot gastvrijheid in de hotellerie. Sabine Menu (Docent Hotelmanagement bij Syntra West) modereerde het panelgesprek met Jaap Blijleven (Key Account Manager Benelux / Groupe GM en ex-hotelmanager), Ilse Duponcheel (Hospitality Coach – Docent Hotelmanagement – Owner Dolce Magazine), Filip Helssen (Voorzitter van The Belgium Hospitality Club – CEO Coriotech) en Stefanie van Steenlandt (Quality & Education Manager Group-f).
Het boeiende panelgesprel leidde tot nieuwe inzichten. Door met de ogen van de gast naar de hotelwerking en processen te kijken, kan de Guest Journey de totale gastenervaring gedurende de interactie met het hotel analyseren en verbeteren. Dat gebeurt in verschillende fases van de “reis” die de gast doormaakt, van de voorbereiding tot en met de opvolging na het bezoek.
In de volgende editie van Hotel Business komen we uitgebreid terug op dit panelgesprek en leggen we aan de hand van de antwoorden van de panelleden uit waarom de Guest Journey de sleutel tot gastvrijheid in de hotellerie kan zijn. (pvo)